مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 06:522022-05-08دانش

فارس من| دانشگاه جای اساتید غبر گرا نیست


مخاطبان سامانه فارس من خواستار ممانعت از حضور اساتید با تفکر غربی در دانشگاه ها شدند و تاکید کردند که باید وزارت علوم در این زمینه تدبیر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مخاطبان سامانه فارس من در پویشی خواستار ممانعت از حضور اساتید با تفکر غربی در دانشگاه ها شدند ، این مخاطبان در این پویش آوردند:  بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، شاهد نفوذ غرب در برخی دانشگاه های کشور هستیم.

در یک کلام در برخی از دانشگاه ها از اساتیدی که به جای ارائه مباحث درسی، کشفیات خود را به خورد دانشجو می دهند و متعاقبا فقط دانشجویانی موفق به طی کردن آسان مدارج علمی هستند که نظریاتی همسو با این نوع اساتید داشته باشند.

در این پویش شرکت کنید تا بتوانیم جلوی آموزش افرادی که تا دیروز بر اصول اصرار داشتند و به مخالفین خود اتهام غربگرایی می زدند اما حال با تاثیر از غرب در دانشگاه ها آموزش می دهند، گرفته شود.

این پویش طی چند روز بیش از 2 هزار و 704 حامی یافت، 152 نفر نیز پس از انتشار این پویش پیام هایی را ارسال کردند، که بخشی از آن در زیر ارایه می شود:  سلام خدا قوت، باید اساتید هم گزینش بشن و اساتید انقلابی روی کار بیان، البته تنها اساتید نیستند این گزینش باید برای معلمین هم باشه  سلام اساتید باتفکر غربی دانشجویان نخبه را باوعده و وعید را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دانشگاه جای اساتید غبر گرا نیست

فارس من| دانشگاه جای اساتید غبر گرا نیست